Website Silva Sistems
Descriere
– desfasurarea activitatilor specifice de secretariat, activitati de protocol, preluarea reclamatiilor si solicitarilor clientiilor
– activitati administrative (aprovizionarea cu papetarie, corespondenta cu furnizorii de curierat, etc.);
– intocmirea si gestionarea fluxului de documente interne si externe (program ERP de gestiune si contabilitate);
– deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private (banca, ITM, Directia Finantelor Publice, Registrul Comertului, etc)
Cerinte
– spirit analitic, organizatoric orientat catre obtinerea de rezultate
– seriozitate, asumarea responsabilitatii, abilitati excelente de comunicare
– cunostinte foarte bune de operare PC;
– experienta de minim 1 an intr-o pozitie similar
Beneficii
– perspectiva unei cariere in cadrul unei companii cu o experienta de aproape 15 ani aflata in continua crestere
– pachet salarial atractiv si prime pentru indeplinirea obiectivelor